İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda, il genelinde sunulan sağlık hizmetlerinin mevcut durumu kapsamlı bir şekilde ele alındı. Toplantıda; hastanelerde yürütülen sağlık hizmetleri, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar, sağlık tesislerinin işleyiş süreçleri, insan kaynağı planlamaları ve hasta memnuniyeti uygulamaları gibi konular üzerinde değerlendirmelerde bulunuldu.

Sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve erişilebilir şekilde sunulmasına yönelik faaliyetlerin gözden geçirildiği organizasyonda, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri hakkında da görüş alışverişi yapıldı. İl merkezi ve ilçe hastanelerinin yöneticileri, kurumlarında yürütülen çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulunarak, hizmet sunumunda kalite standartlarının yükseltilmesine yönelik planlamaları masaya yatırdı.





