Kaza, Osmangazi Mahallesi Yavuz Sultan Selim Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Nihat Uçkun idaresindeki 70 A*J 5*1 plakalı Volkswagen marka Transporter minibüs, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak yan yattı. Kazayı yara almadan atlatan 81 yaşındaki sürücü, olay yerine gelen sağlık ekiplerinin tedavi teklifini kabul etmedi. Cep telefonuyla konuştuğu sırada sağlık durumunun iyi olduğunu söyleyen Uçkun, yan yatan aracını da kendi imkanlarıyla düzelttiğini ifade etti. Yaşlı adamın kaza anını anlatması ise olay yerindekileri gülümsetti.

“Bende bir şey yok şükürler olsun”
Kazaya karışan Nihat Uçkun, “Bende bilemedim. Süratli de değildim. Araba dönmeye başladı sonra hemen yan yattı. Ben aracı kendim düzelttim. Bende bir şey yok şükürler olsun” dedi.
Polisin kaza yerindeki incelemesinin ardından araç çekiciyle kaldırıldı.








