Olay, ilçedeki bir bahçede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, G.K. isimli şahıs pazar günü ailesiyle birlikte pikniğe gitti. Olaydan iki gün sonra sırtındaki keneyi fark eden G.K., Kazımkarabekir İlçe Devlet Hastanesi’ne başvurdu. G.K.'nin sırtındaki kene, hastanede gerçekleştirilen operasyonla çıkartıldı. Hastanede müdahalesi yapılan G.K.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Sırtına kene yapışan G.K., “Piknikten geldikten iki gün sonra sırtımda keneyi fark ettik. Hemen hastaneye başvurduk. Hastanede keneyi çıkarttılar, sağlığıma kavuştum” dedi.
Öte yandan, yetkililer havaların ısınmasıyla birlikte kene vakalarına karşı vatandaşları uyardı. Özellikle piknik ve mesire alanlarında vatandaşların dikkatli olmaları, vücuda yapışan keneye bilinçsizce müdahale edilmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurulması gerektiği bildirildi.





