Türkiye genelinde olduğu gibi Karaman'da da öğrenciler, eğitim-öğretim yılını tamamlayarak karnelerini aldı. İl genelinde eğitim gören binlerce öğrenci yaz tatiline girmenin sevincini yaşadı. Şehit Ahmet Sarı Ortaokulunda düzenlenen karne törenine Karaman Valisi Hayrettin Çiçek ve İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan katıldı. Protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini tek tek takdim etti.
Karne heyecanını velileriyle birlikte yaşayan öğrenciler, yaz tatiline başlamanın mutluluğunu yaşarken, okul bahçesinde bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.









Kaynak: MEHMET AKİF ORHAN





